FANDOM

2008-02-14
Pacman to jedna z najlepiej sprzedających się i najbardziej znanych gier arcade wszech czasów. Teraz
Cdman
Pacmanthumb
Pobrane-2

możesz uczestniczyć w akcji z zacisza własnego domu. Graj w wirtualne rekonstrukcje klasycznych automatów lub w całkowicie zmienione, nowe rodzaje gier arcade! Możesz nawet grać w gry w stylu Namco ze zmieniającymi się motywami, zbierając wirtualne pączki lub serduszka aby zdobywać punkty. Kilka z naszych gier z kategorii gry Pacman przenoszą serię na całkowicie nowy poziom, pozwalając Ci podziwiać z powietrza trójwymiarowe krajobrazy lub pływać pod wodą!

Aby pozostać wiernymi klasycznemu stylowi gier arcade, w naszych grach Pacman znajdziesz proste sterowanie i emocjonującą akcję. Słuchaj przyjemnych dźwięków i cisz oko szeroką gamą przyciągającej wzrok grafiki. Walka będzie zacięta gdy będziesz próbował uciec przed duchami i ustanowić nowy rekord. Gdy tylko dojdziesz do rundy bonusowej, możesz gonić duchy i próbować w krótkim czasie zebrać dużo punktów! Im wyższy wynik, tym większe masz szanse na znalezieniu się na liście rekordów. Na wielu poziomach gry pacman możesz bez końca grać w różne odmiany gry.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki